Strona Główna .: wojsk-lek.org :.
Forum studentów wydziału Wojskowo-Lekarskiego

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bal Absolwentów 2010
Autor Wiadomość
doxly 
konował



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 305
Skąd: Łódź
  Wysłany: 17 Grudzień 2009, 21:07   Bal Absolwentów 2010

Tworzę ten wątek, by wszystkie informacje dotyczące Balu Absolwenta zamieszczać tylko tu.

Dziś tj. 17 grudnia odbyło się głosowanie dotyczące wyboru lokalu, w którym odbędzie się nasza impreza, i tak...

Głosowało: 49 osób

Belweder: 34 głosy
U Fabrykanta: 14 głosów
Patio WSHE: 1 głos

W związku z tym Bal Absolwenta odbędzie się 9 kwietnia 2010r. (piętek) w Restauracji Belweder
w Konstantynowie Łódzkim, ul. Łódzka 173 (www.restauracja-belweder.pl)

Głosowanie dotyczące innych zagadnień: DJ będzie Marek Sierocki (zdecydowana większość głosów).
Będą 3 ciepłe posiłki + przystawki + stół staropolski

Cena imprezy: 160zł

Pieniądze będzie można przelewać na konto od 15 stycznia. Dokładne instrukcje otrzymają odpowiedzialne osoby: Kasia K. (1-2gr.), Dominik (3-4gr.), Milena (5-6gr.)
Pięniądze będzie można przelewać maxymalnie do 31 stycznia 2010 roku.

Sprawy organizacyjne będziemy załatwiać w obębie Komitetu Organizacyjnego. O wszystkim będziemy was informować w tym poście.
_________________
Ci co ryzykują czasem żyją krótko, a Ci co wogóle nie ryzykują nie żyją wcale !
Ostatnio zmieniony przez doxly 8 Styczeń 2010, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pyro 
Siostro !!! Flaszkę



Grupa: 2
Rocznik: 2003
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1168
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 22:21   

nazwa tej imprezy nie jest trochę na wyrost?
_________________
- To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata. (...)
- Na litość boską, królowo - zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać
damie wódki? To czysty spirytus.
 
 
 
mat 
znachor



Grupa: 18
Rocznik: 2005
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 122
Wysłany: 17 Grudzień 2009, 22:59   

oj tam pyro czepiasz się;)neutralnie chyba będzie ,,bal VI roku,,
_________________
FCBarcelona... Mes que un club
 
 
Rychu 
posiadacz wiedzy tajemnej
zło!!!



Grupa: 5
Rocznik: 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 576
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 18 Grudzień 2009, 00:27   

Ten Marek Sierocki? :shock:
_________________

"W naturze medycyny leży, że kiedyś coś schrzanicie. Zabijecie kogoś. Jeśli nie możecie się z tym zmierzyć znajdźcie inny zawód. Albo skończcie szkołę medyczną i zacznijcie uczyć."
Dr House
 
 
 
rtk 
znachor



Grupa: 4
Rocznik: 2004
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 11 Paź 2005
Posty: 106
Skąd: Łódź Retkinia
Wysłany: 18 Grudzień 2009, 13:45   

A czemu 160 zł..może jakieś szczegóły...Poza tym należy dodać, że w cenę nie jest wliczony alkohol. Więc znając życie koszt tej imprezy to jakieś 200 zł za osobę..a jak dobrze pamiętam ankieta przewidywała maksymalnie 150 zł.
_________________
"To jest nasze miasto , to jest nasz klub,
to jest nasza miłość ŁKS ŁÓDŹ..."
 
 
doxly 
konował



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Grudzień 2009, 16:27   

Na zebraniu organizacyjnym wszyscy obecni, czyli około 45 osób byli poinformowani dlaczego podwyzszylismy kwote o 10zł. Były podane różne opcje cenowe. Wiekszość (ok 80% głosujących, ankiety do wglądu) wybrała opcje za 160zł

[ Dodano: 18 Grudzień 2009, 16:28 ]
Rychu napisał/a:
Ten Marek Sierocki? :shock:
Obrazek


Ten Marek Sierocki :)

[ Dodano: 12 Styczeń 2010, 23:04 ]
W związku z tym, że Marek Sierocki się wkurzył, że wszyscy studenci go proszą o tak nisko opłacaną prace i teraz ceni się za 8000 zł, myślę, ze aż takiego parcia na szkło nie mamy i uda się zaprosić kogoś, kto równie dobrze zorganizuje nam imprezę.

W związku z tym kwota za nasz Bal spadnie do 145 zł
W czwartek przedstawiciele grup otrzymają karty informacyjne, co do wpłat, dlatego proście w piątek, żeby każdy dostał jedną.

[ Dodano: 14 Styczeń 2010, 21:51 ]
Jutro (tj w piątek 15 stycznia) od przedstawicieli grup dostaniecie instrukcję obsługi, co do wpłaty na konto. Jeśli zdarzyłoby się, że ktoś jakimś cudem nie dostał kartki z informacją, zamieszczam tu jego kopię.

WPŁATA NA KONTO:

ING Bank Śląski

33 1050 1937 1000 0022 7957 4871

DANE ODBIORCY: Komitet Organizacyjny Balu Absolwentów WWL


TYTUŁ: Bal Absolwentów Jan Kowalski gr. 1 (kiedy idzie singiel lub gdy idzie się z osobą z naszego roku jako osobą towarzyszącą)

TYTUŁ: Bal Absolwentów Jan Kowalski gr. 1 + osoba towarzysząca Marta Adamska (kiedy idzie się z osobą towarzyszącą spoza naszego roku)

KWOTA: 145 zł

Wpłaty do 31 stycznia !!!


Prosimy, by osoby "sparowane" w zakresie NASZEGO ROKU robiły przelewy oddzielnie, to ułatwi nam prace.
_________________
Ci co ryzykują czasem żyją krótko, a Ci co wogóle nie ryzykują nie żyją wcale !
 
 
 
subtle 
czarownik



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Styczeń 2010, 12:23   

Witam,

Pomimo sesji mam małą prośbę, poprzednio zadeklarowane osoby które zrezygnowały z udziału w imprezie proszone są o króką informację do "łączników" swoich grup:

Tj:

1,2 -->Kasia
3,4 -->Dominik
5,6--->Milena

Brak takiej informacji będziemy traktować również jako rezygnacje z Balu.

Osoby które spoźnią się z wpłatami proszone są o informację do mnie na PRIV. (informacja ta powinna zawierać konkretny termin opłaty za imprezę oraz imiona i nazwiska plus numer grupy).
Do przewidzenia były obsuwy czasowe, stąd zawczasu przedłużyłem termin rezerwacji sali w Belwederze.
W najlbliższym tygodniu rezerwuję bowiem salę na konkretną ilość osób - z tego co mi wiadomo na dzień dzisiejszy 1/3 osób uiściła opłaty.
Prosiłbym o dogranie tych kwestii jeszcze przed feriami.
Po Anestezjo się wszyscy rozjadą i będzie dupa :)

Pozostałe informacje o imprezie już po sesji/feriach.
z pozdrowieniami
w imieniu OC Balu
Paweł

[ Dodano: 1 Marzec 2010, 14:38 ]
Witam serdecznie

Aktualne informacje z frontu organizatorów.
Na dzień dzisiejszy Bal Absolwentów się odbędzie pomimo problemów z uzbieraniem minimalnej liczy osób (100).
Na ta chwilę na Bal wybiera się 94 osoby (łącznie z osobami towarzyszącymi z i spoza roku), oraz przynajmniej 6 VIPów. Ta liczba będzie się zwiększać.
Na dzisiaj również jest wybrany również DJ. Jak zapewne wiecie niestety nie będzie to Marek S. z Teleexpresu :)
Wkróce otrzymacie zaproszenia za pośrednictwem Waszych "łączników grupowych".

W pozostałych sprawach kontaktujcie się ze swoimi grupowymi łącznikami, tj:

1,2 -->Kasia
3,4 -->Dominik
5,6--->Milena


Pozostałe informacje o imprezie już wkrótce,
z pozdrowieniami
w imieniu OC Balu
Paweł
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 25 Marzec 2010, 21:01   

kochani balowicze

podajcie propozycje hiciorow przy ktorych chcecie sie bawic :pijaki:
potrzebujemy liste 20-30 orientacyjnych kawalkow.

pozdrawiam balowo :peace:
 
 
 
matrix 
Umie pisać


Grupa: 2
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 3
Skąd: zPierwszegoTłoczenia
Wysłany: 26 Marzec 2010, 00:45   

http://www.youtube.com/watch?v=Ycllnig2pN8

proszę bardzo :pijaki:
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 26 Marzec 2010, 00:52   

a może
http://www.youtube.com/watch?v=CQWGNfKejPQ
 
 
 
matrix 
Umie pisać


Grupa: 2
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 3
Skąd: zPierwszegoTłoczenia
Wysłany: 26 Marzec 2010, 00:58   

Milenka z tego co mówiłaś Sierocki był za drogi i te chłopaki mają grać tak?
http://www.youtube.com/wa...ex=0&playnext=1
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 26 Marzec 2010, 01:01   

nic dodać nic ująć.
ten material specjalnie dla nas nagrali :573:
 
 
 
matrix 
Umie pisać


Grupa: 2
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 3
Skąd: zPierwszegoTłoczenia
Wysłany: 26 Marzec 2010, 01:02   

tera mnie to wali :peace:
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 26 Marzec 2010, 01:05   

dla niezorientowanych przypominam... zbieramy kawałki na bal :) bez teledysków :D
 
 
 
Biała 
posiadacz wiedzy tajemnej
PARAMEDIC ;P



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Dołączyła: 18 Paź 2005
Posty: 789
Skąd: EłDeZet
Wysłany: 26 Marzec 2010, 18:13   

Dj ponoc ma byc ktos z Boysów...???? to bedzie jakas masakra...?
mysle ze kawalki to rozsadnie by bylo taki mix, moze jakies hity ktore sa teraz "na fali" :)
_________________
Każdy rytm w końcu pogorszy się do takiego, który znasz i który umiesz leczyć! :)
 
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 26 Marzec 2010, 19:34   

zawsze jak słyszę cos tego typu, czyli nie wiadomo skad wymyslone newsy zastanawiam sie kto je wymysla
 
 
 
Biała 
posiadacz wiedzy tajemnej
PARAMEDIC ;P



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Dołączyła: 18 Paź 2005
Posty: 789
Skąd: EłDeZet
Wysłany: 26 Marzec 2010, 19:47   

a to ja tego nie wiem :) doszlo cos takiego dzis do mnie :)
a te kawalki to ci dawac na gg? czy tu?
_________________
Każdy rytm w końcu pogorszy się do takiego, który znasz i który umiesz leczyć! :)
 
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 26 Marzec 2010, 20:39   

jak dusza zapragnie :D
 
 
 
szymoire 



Grupa: 4
Rocznik: 2003
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 565
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Marzec 2010, 18:16   

ja wam proponuję takie coś
http://www.youtube.com/watch?v=G0AGUywHntw
:diabel2:
_________________
I'm up here. You're down there. Now who's the lower life form?
szymoire
 
 
 
bluszszcz 
Umie pisać


Grupa: 4
Rocznik: 2003
Wiek: 34
Dołączyła: 17 Lis 2005
Posty: 9
Wysłany: 28 Marzec 2010, 19:21   

Ja proponuje miedzy innymi hity lat 60, 70,80 ze świata jak i polskie. W tym oczywiście trochę rock & roll'a. Generalnie muzyka, która sama porywa do tańca
 
 
 
niezapominajka 
szaman praktykant


Grupa: 9
Rocznik: 2004
Dołączyła: 09 Lip 2005
Posty: 34
Wysłany: 30 Marzec 2010, 10:59   

Zdecydowanie popieram przedmówce :D Czego innego się słucha, a przy czym innym człowiek się bawi na takich imprezach :peace:
 
 
subtle 
czarownik



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Marzec 2010, 21:58   

majka napisał/a:
zawsze jak słyszę cos tego typu, czyli nie wiadomo skad wymyslone newsy zastanawiam sie kto je wymysla


Ten odnośnie Boysów to mój pomysł, ale niektórzy nie wiedzą już chyba co to jest cynizm i dobry żart ;)
 
 
rtk 
znachor



Grupa: 4
Rocznik: 2004
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 11 Paź 2005
Posty: 106
Skąd: Łódź Retkinia
Wysłany: 31 Marzec 2010, 14:59   

cynizm tak, żart też, ale czy dobry...hmm :wino:
_________________
"To jest nasze miasto , to jest nasz klub,
to jest nasza miłość ŁKS ŁÓDŹ..."
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 1 Kwiecień 2010, 19:48   

jak pamietacie siedzimy grupami. jesli ktos nie chce siedziec ze swoja grupa :572: to dajcie wczesniej znac swoim łącznikom ..
tak na marginesie moglam sie domyslec kto wpadl na pomysl z boysami :hahaha:
 
 
 
subtle 
czarownik



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Kwiecień 2010, 23:13   

Bal INFO Z FRONTU Uaktualnione 06.04.2010 r.

Jak wiecie zbliża się Bal. Intensywnie pracujemy nad dopięciem wszystkiego na przedostatni guzik (ciągle nie wiemy czy na ostatni uda się dopiąć )

Poniżej kilka informacji z frontu (będzie w punktach, żeby było przejrzyście) :

1. Na Bal przybędzie ze strony studentów 107 osób (osoby zapisane z naszego roku plus osoby towarzyszące). Listę uważamy za zamkniętą.

2. Z grona VIPów swój udział potwierdzili: prof. Błaszczyk z osobą towarzyszącą oraz prof. Baj również z osobą towarzyszącą. Czyli nasza kadra dziekańska gdyby Ktoś zapomniał who is who.

Na Balu nie pojawi się niestety nasz Rektor, oraz prof. Moczulski. A szkoda. Czekamy na potwierdzenie od prof. Brockiego.

3. Naturalnie będzie jeszcze DJ wraz z osobą towarzysząca (Milena twierdzi, że to również facet ) Łącznie 113 osób.

4. Proponowany budżet wystarczył aż nadto, prawdopodobnie pozostanie do zwrotu 1735 PLN dzielone przez 107 uczestników. Prawdopodobnie bo to zależy czy nie będzie żadnych szkód i zepsuć podczas imprezy. Miejmy nadzieję, że świętowanie "prawie" zakończonych studiów przebiegnie w atmosferze dalekiej od demolki lokalu

5. Jeśli tak się stanie wówczas Wasi łącznicy zwrócą Wam część poniesionych kosztów w wysokości 16,21 PLN dla singla i 32,42 PLN na parę.
Tym samym koszt Balu obniżyliśmy z kwoty 145 PLN do kwoty ok 128,79 PLN :) .
Uznaliśmy, że takie rozwiązanie będzie najkorzystniejsze, :pijaki: alkohol każdy potrafi kupić sobie sam. Innymi słowy, wstępnie możecie zakładać, że kwota 32,42 PLN to Wasz budżet na który będzie zrefundowany. Kwota ta może ulec niewielkim zmianom, nie mamy bowiem jeszcze potwierdzenie od jednego z VIPów.

6.Ponadto podczas imprezy rozlosujemy 10 rocznych prenumrat medycznego pisma Służba Zdrowia oraz rozdamy trochę gadżetów.

Więcej info (między innymi niezwykle ponoć istotne kwestia ułożenia stołów ) już w przyszłym tygodniu.

W imieniu swoim jak i pozostałych Organizatorów (Kasi i Mileny) życzę wszystkim spokojnych świąt

Paweł


INFO C.D.

Rozstawienie stołów podczas Imprezy.
Dzisiejsze spotkanie w miejscu Imprezy sprowokowało nas do podjęcia działań logistycznych w kwestii ułożenia stołów podczas imprezy
Zatem co następuje:



Na Balu będą 3 duże stoły (podkowy, L - jak kto woli) ułożone wg porządku:

Stół nr I 46 osób - Grupa 1,2 plus przystawki w składzie:

1. Kamila + Mateusz
2. Marta i Rafał
3. Paulina i Mikołaj
4. Piotr Z. i Paulina
5. Piotr F. i Milena
6. Artur i Karolina
7. Mateusz i Diana
8. Ewelina i Piotr
9. Katarzyna i Jerzy
10. Łukasz i Marta i
11. Andrzej i Weronika
12. Dawid i Agnieszka
13. Agata i Łukasz
14. Maria i Wiktor
15. Karolina i Michał
16. Małgorzata i Radosław
17. Katarzyna K. i Przemysław
18. Katarzyna W. i Anonim
19. Anna S. i Kamil
20. Joanna i Maciej
21. Anna G. + Paweł

oraz single:

1. Paulina
2. Wojciech
3. Piotr
4. Jan

Stół nr II (28 osób + 4 VIPów) Grupa 5,6 w składzie:

1. Daria i Robert
2. Katarzyna i Mateusz
3. Bogumiła i Marcin
4. Karolina i Kamil
5. Dominik i Agnieszka
6. Maksym i Anna
7. Marta i Wojciech
8. Dawid i Anna
9. Damian i Aleksandra
10. Milena i Paweł
11. Mateusz i Milena
12. Marek i Marzena
13. Maria i Bartosz
14. Sebastian i Marta

plus profesorowie Dziekani wraz z osobami towarzyszącymi na miejscach honorowych:)

Stół nr III (33 osoby) Grupa 3 i 4 w składzie:

1. Katarzyna i Krzysio
2. Anna i Marcin
3. Paweł S. i Karolina
4. Magdalena i Kamil
5. Małgorzata i Piotr
6. Artur i Ewa
7. Joanna i Kamil
8. Paweł J. i Katya
9. Justyna i Michał
10. Dawid i Dorota
11. Rafał +E.A
12. Anna i Paweł
13. Edyta i Piotr

plus single:

1. Adam B.
2. JAROSŁAW
3. ADAM S.
4. Aneta
5. Milena
6. Magdalena
7. Dominik


Jeżeli KOGOŚ cudem brakuje na listach prosimy o niezwłoczny kontakt z biurem obsługi podczas wykładu w czwartek.

Kwestia "kto koło kogo" pozostaje w Waszych rękach, a włąsciwie nogach. Grunt abyśmy siedzieli grupami wg określonego porządku, bo tak zostanie nakryte do imprezy.

Podczas Imprezy Milena Kasia i ja będziemy Was odpowiednio kierować.

Kwestia alkoholu :pijaki: :wino: :drinker: . Do naszej dyspozycji będą lodówki oraz zamrażarka przy barze. Jeśli macie ochotę na bieżaco schładzać to proponuje zaopatrzyć się w foliówki z karteczkami. Żeby nie było, że "ktoś kogoś wyborową zamiast swojej żubrówki". W razie braku alkoholu podczas Imprezy istnieje możliwość dodatkowego zaopatrzenia się na miejscu podczas Imprezy. Taka sytuacja może się oczywiście zdażyc. Wybór jest szeroki, a Pan Mikołaj - czyli Szef Belwederu zapewnia, że będą uczciwe ceny.

Nie przynosimy szampana, którym rozpoczniemy imprezę, takowy będzie już podany.

Pozostałę skargi, zażalenia i informację uzupełniające - pytajcie u swoich łączników grupowych.

Pozdrawiamy
Kasia, Milena i Paweł
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 10 Kwiecień 2010, 12:39   

i po balu :pijaki:

mam nadzieje, ze wszyscy sie dobrze bawili.. siedzac badz tanczac :D

zdjecia, ktore robil dj dostaniemy na plycie, zainteresowani piszcie!!

pozostawione w belwederze fanty sa do odebrania u mnie , m. in. kurtka i marynarka :D

pozdrawiam
 
 
 
Biała 
posiadacz wiedzy tajemnej
PARAMEDIC ;P



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Dołączyła: 18 Paź 2005
Posty: 789
Skąd: EłDeZet
Wysłany: 10 Kwiecień 2010, 14:50   

ale ile za tą Dj-owa przyjemnosc? bo pewnie cos extra?
baardzo fajnie bylo :D
_________________
Każdy rytm w końcu pogorszy się do takiego, który znasz i który umiesz leczyć! :)
 
 
 
majka 
znachor



Grupa: 11
Rocznik: 2004
Wiek: 34
Dołączyła: 29 Paź 2005
Posty: 126
Wysłany: 11 Kwiecień 2010, 09:51   

za całe dziękuję :D tylko płytke mam podrzucić..
 
 
 
Biała 
posiadacz wiedzy tajemnej
PARAMEDIC ;P



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Pomogła: 1 raz
Wiek: 33
Dołączyła: 18 Paź 2005
Posty: 789
Skąd: EłDeZet
Wysłany: 11 Kwiecień 2010, 15:14   

ooo no prosze!! to jestem mile zaskoczona, zwykle robi sie to w celach zarobkowych :) a to ja chętna :razz:
_________________
Każdy rytm w końcu pogorszy się do takiego, który znasz i który umiesz leczyć! :)
 
 
 
subtle 
czarownik



Grupa: 3
Rocznik: 2004
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 54
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Kwiecień 2010, 22:43   

Kilka informacji pobalowych.

1. Czekamy na informację z Belwederu na temat ewentualnych strat (wiem jak to brzmi, ale mamy na myśli oczywiście Restaurację Belweder). Póki co cisza. Myślę, zatem że wszystko okej. Dajmy sobie czas do środy. Następnie uruchomimy zwroty.
2. W tym tygodniu wspólnie z całym komitetem organizacyjnym zliczymy wszystkie fundusze, które nam pozostały. Jeszcze jutro poinforumuje Was jaka kwota ostatecznie przypada do zwrotu na jednego uczesntika badź parę.
3. Następnie podzielimy kwotę przez liczbę uczesnitków i dokonamy zwrotów dwoma drogami:

--> osoby które wpłaciły na Bal z konta tą samą drogą otrzymają zwrot na to samo konto z którego przelew przyszedł
-->osoby które wpłaciły na poczcie otrzymają zwrot do ręki od swoich łączników, grupa 1,2 - Kasia, grupa 3,4 - Paweł grupa 5,6 - Milena

4. Osoby, które wygrały prenumeraty proszone są o niezwłoczne przesłanie mi swoich danych teleadresowych na które mają przychodzić pisma Służby Zdrowia na adres paweljaro@gmail.com

Przypominam, że są to roczne prenumeraty, dlatego podany adres powinien być aktualny do maja 2011.

Jak tylko Milena prześle mi pełną listę zwycięzców może okazać się, że nie wszystkie prenumeraty zostały rozdane. Wówczas ogłosimy konkurs na forum czy coś w tym rodzaju.

Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście.

Zapewne rano każdy z Was dość szybko obudził się na wieść o tragedii RP.

Łącząc się z bólem Narodu Polskiego po stracie tak ważnych osób,
Serdecznie pozdrawiam,


Paweł

[ Dodano: 14 Kwiecień 2010, 23:35 ]
Upadte

Po zliczeniu funduszy z puli organizacyjnej pozostało 1784 PLN co dzielone przez 107 osób które płaciły za Imprezę daje zwroty:

16,67 PLN – zwrot na osobę
33,34 PLN – zwrot na parę


Od jutra będa szły do Was przelewy. Osoby, które wpłacały na poczcie zgłaszajcie się do swoich łączników po zwroty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2018r by Pyro
Portal i Forum Wydziału Wojskowo - Lekarskiego